Saturday, December 6, 2014

Color Wheel II finished

 The Color Wheel II is finished.
I quilted it in 12 different colors throught the 12 wedges of the circle, plus one grey circle in the background.
 Then I used the same black and white striped binding as for my first Color Wheel.
 And now they are hanging next to each other in my sewing room and adding a bit of color to the grey days.
Now I am working on a few christmas gifts, but I'm not sure if the recipients are reading my blog, so I think it's better to show them after christmas.

What I can show you is this new row for my christmas quilt.
But I need one or two more rows and am not sure how much time I will have in the next two weeks.
Well, I will just see how it is going.

Mein zweiter kleiner Farbkreis-Quilt ist fertig.
Gequiltet habe ich in 12 verschiedenen Farben durch die 12 Teile des Kreises, sowie einen Ring in grau im Hintergrund.
Dann habe ich für's Binding den gleichen schwarz-weißen Streifen benutzt wie beim ersten Farbkreis, und nun hängen die beiden nebeneinander in meinem Nähzimmer und verbreiten etwas Farbe im grauen Dezember.
Außerdem arbeite ich an ein paar Weihnachtsgeschenken, aber die zeige ich Euch lieber erst nach Weihnachten, da ich nicht weiß, ob die Beschenkten hier mitlesen.
Was ich Euch zeigen kann, ist die nächste Reihe für meinen Weihnachtsquilt. Ich brauche aber noch ein oder zwei Reihen und weiß nicht, wieviel Zeit ich in den nächsten zwei Wochen dafür haben werde. Wenn es noch klappt, wird es ziemlich eng werden, aber ich lasse es einfach auf mich zukommen. Wenn nicht, wird der Quilt eben erst nach Weihnachten fertig.


6 comments:

Kitty said...

I LOVE your color wheel quilts! They certainly do add some wonderful color to ANY kind of day. Gorgeous and thank you for sharing!

Lucy @ Charm About You said...

Just gorgeous!!

Susan Crowford said...

Fabulous things! I love your posts. I try to come here every week to see something new. Thanks for sharing. You've got a talent of a goddess.
Susan
Visited www.term-paper-research.com at 07:36 AM

Afrah Ghazanfar said...


Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack
Whatsapp hack

Afrah Ghazanfar said...


Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper

Afrah Ghazanfar said...

Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper
Facebook Password Sniper