Sunday, March 24, 2013

I'm still here

Wow, five weeks without blogging, that was not planned.
I just had a busy time with very little time to sew. Also, I changed my diet to slow carb and already lost around 15 lbs (7 Kilo). I'm very happy about that, but it also took away a bit of my sewing time because I read a lot about it online, searched for recipes etc.
On the quilting front, I did this Geese Circle block as a gift for my mother:
From time to time we make each other blocks that we collect.

I hope to blog more often from now on!

Hui, 5 Wochen ohne einen neuen Post, das war nicht so geplant.
Aber ich hatte so viel anderes zu tun, daß kaum Zeit zum Nähen blieb. Außerdem war ich etwas abgelenkt, da ich meine Ernährung auf Slow Carb umgestellt habe und zu diesem Thema viel gelesen habe. Bisher habe ich schon 7 Kilo verloren, was mich sehr happy macht! 
Immerhin habe ich einen Block als Geschenk für meine Mutter genäht, einen Geese Circle in Regenbogenfarben. Von Zeit zu Zeit machen wir uns gegenseitig Blocks und sammeln sie.
So, und von nun an hoffe ich, wieder öfter zu bloggen!


7 comments:

Sharon said...

I love this block! Did you make it up or is there a pattern?

Anne-Mettes Oaser said...

Das ist aber ein ganz toller Block. Da wird sich deine Mutte bestimmt drüber freuen.

Doniene said...

So nice to hear from you!!! Congrats on your diet success! Your block is just lovely!!

Have a blessed day!

GittaS said...

Das ist ein super Block.
Deine Mutter wird sich freuen.

Manuela said...

Hallo Steffi,

ein toller Block.

Liebe Grüße
Manuela

Ophelia said...

Gratuliere zum Abnehm-Erfolg. Muss mir mal anschaun wie slow carb funktioniert.
Der Block ist wunderschön! Ich hab auch grad einen Haufen Gänse genäht, aber die fliegen gerade aus.
Liebe Grüße aus dem Schnee!

I am Just One Mom said...

love the circle of geese block. curious what is your favorite slow carb?