Thursday, February 14, 2013

Happy Valentine's Day

 Happy Valentine's Day!
I made this little Mug Rug for my hubby this morning and taped it to the door so that it will be the first thing he'll see when he comes home from work. Hee hee. :-)

And now I'll finish these other four Mug Rugs for my family. They come over for dinner on Saturday and I want to decorate the table with the rugs.

Frohen Valentinstag!
Heute morgen habe ich noch schnell ein kleines Mug Rug für meinen Mann gemacht und an die Tür geklebt, sodaß es das erste ist, was er sieht, wenn er von der Arbeit nach Hause kommt. :-)
Und jetzt muß ich schnell noch die 4 anderen Mug Rugs fertig machen. Sie sind für meine Familie, die am Samstag zum Essen kommt. Dann will ich den Tisch damit dekorieren.

2 comments:

Kate said...

The mug rug for your husband is sweet! I quite like your idea of the heart mug rugs for your dinner party - fabulous idea!

Die Fischerin said...

Das MR sieht Klasse aus!!
Liebe Grüße von mir