Wednesday, March 31, 2010

another UFO

I forgot one UFO! Started a few years ago, and from time to time I take it out and add some pieces. I´ll see how big it is in the end. As long as I have the fabrics, it will grow. :-) It would be a really nice throw for our sofa.
It´s not my usual color scheme, but I like these soft colors, too.
Ich habe ein UFO vergessen! Es ist schon ein paar Jahre alt, und von Zeit zu Zeit hole ich es hervor und nähe ein paar Teile an. Mal sehen wie groß es am Ende wird, ich denke, so lange ich noch genug von den Stoffen habe, wird es auch noch wachsen. :-) Ich könnte mir das wirklich gut als Kuscheldecke für unser Sofa vorstellen.
Das sind nicht so ganz meine üblichen Farben, aber sie gefallen mir trotzdem sehr gut - mal was anderes!

4 comments:

wishes, true and kind said...

I was just looking through a Kaffe Fassett book last night looking for a quilt for a friend, and I was looking at a quilt he made that is in a pattern very similar to your quilt. I really like this pattern and I think it would make a lovely throw.

Jackie said...

This is a wonderful pattern that you chose. The fabrics and colors are terrific. This will be a great quilt to throw over the sofa. Looking forward to seeing your progress.

Martina said...

So ein schönes Ufo. Mir gefallen diese Farben sehr und das Muster! Weiter so! Frohe Ostern, Marina.

Lori said...

I think it will be a great throw!